Reklama
Rozwiń

#RZECZoPRAWIE - Małgorzata Cieloch: Zwrot prezentu zależy od woli sprzedawcy

Co zrobić z nietrafionym prezentem? To obecnie najczęściej zadawane pytanie przez konsumentów. Na ten temat z Małgorzatą Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozmawiała we wtorkowym programie #RZECZoPRAWIE Anna Wojda.

Publikacja: 27.12.2016 13:11

Małgorzata Cieloch

Małgorzata Cieloch

Foto: rp.pl

- Zwrot niechcianego prezentu, który nam się nie podoba jest uzależnione tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy – podkreślała Małgorzata Cieloch.

W takiej sytuacji, trzeba się zwrócić do św. Mikołaja, czyli osoby, która nas obdarowała prezentem o dowód zakupu: paragon lub wyciąg z karty płatniczej. - Sprzedawca może honorować wymianę lub zaproponować kartę podarunkową – tłumaczyła ekspertka.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców