Aktualizacja: 27.12.2016 13:11 Publikacja: 27.12.2016 13:11
Małgorzata Cieloch
Foto: rp.pl
- Zwrot niechcianego prezentu, który nam się nie podoba jest uzależnione tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy – podkreślała Małgorzata Cieloch.
W takiej sytuacji, trzeba się zwrócić do św. Mikołaja, czyli osoby, która nas obdarowała prezentem o dowód zakupu: paragon lub wyciąg z karty płatniczej. - Sprzedawca może honorować wymianę lub zaproponować kartę podarunkową – tłumaczyła ekspertka.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas