#RZECZoPRAWIE - Małgorzata Cieloch: Zwrot prezentu zależy od woli sprzedawcy

Co zrobić z nietrafionym prezentem? To obecnie najczęściej zadawane pytanie przez konsumentów. Na ten temat z Małgorzatą Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozmawiała we wtorkowym programie #RZECZoPRAWIE Anna Wojda.

Publikacja: 27.12.2016 13:11

Małgorzata Cieloch

Małgorzata Cieloch

Foto: rp.pl

- Zwrot niechcianego prezentu, który nam się nie podoba jest uzależnione tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy – podkreślała Małgorzata Cieloch.

W takiej sytuacji, trzeba się zwrócić do św. Mikołaja, czyli osoby, która nas obdarowała prezentem o dowód zakupu: paragon lub wyciąg z karty płatniczej. - Sprzedawca może honorować wymianę lub zaproponować kartę podarunkową – tłumaczyła ekspertka.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: język polski. Odpowiedzi eksperta WSiP
Prawo rodzinne
Rozwód tam, gdzie ślub. Szybciej, bliżej domu i niedrogo
Nieruchomości
Czy dziecko może dostać grunt obciążony służebnością? Wyrok SN
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Prawo drogowe
Ważny wyrok dla kierowców i rowerzystów. Chodzi o pierwszeństwo