Reklama
Rozwiń

#RZECZoPRAWIE - Hanna Zawistowska: Jak reklamować wyjazd na ferie

- Odpowiedzialność organizatora turystycznego oparta jest na zasadzie ryzyka, to on odpowiada za podwykonawców, a brakiem winy nie uwolni się od odpowiedzialności - mówiła w środowym programie #RZECZoPRAWIE prof. Hanna Zawistowska ze Szkoły Głównej Handlowej.

Aktualizacja: 04.01.2017 14:49 Publikacja: 04.01.2017 13:14

Hanna Zawistowska

Hanna Zawistowska

Foto: rp.pl

Za chwilę Polacy ruszą na ferie zimowe. Nie wszystkie wyjazdy będą z pewnością udane. Jak je skutecznie reklamować? Na ten temat Mateusz Rzemek rozmawiał z prof. Hanną Zawistowską z SGH.

Rozmówczyni radziła, aby o niezgodnościach z umową poinformować rezydenta lub pilota. – Takie zawiadomienie nie jest reklamacją – podkreśliła prof. Zawistowska.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców