Reklama

#RZECZoPRAWIE - Hanna Zawistowska: Jak reklamować wyjazd na ferie

- Odpowiedzialność organizatora turystycznego oparta jest na zasadzie ryzyka, to on odpowiada za podwykonawców, a brakiem winy nie uwolni się od odpowiedzialności - mówiła w środowym programie #RZECZoPRAWIE prof. Hanna Zawistowska ze Szkoły Głównej Handlowej.

Aktualizacja: 04.01.2017 14:49 Publikacja: 04.01.2017 13:14

Hanna Zawistowska

Hanna Zawistowska

Foto: rp.pl

Za chwilę Polacy ruszą na ferie zimowe. Nie wszystkie wyjazdy będą z pewnością udane. Jak je skutecznie reklamować? Na ten temat Mateusz Rzemek rozmawiał z prof. Hanną Zawistowską z SGH.

Rozmówczyni radziła, aby o niezgodnościach z umową poinformować rezydenta lub pilota. – Takie zawiadomienie nie jest reklamacją – podkreśliła prof. Zawistowska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama