Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoPRAWIE - Hanna Zawistowska: Jak reklamować wyjazd na ferie

- Odpowiedzialność organizatora turystycznego oparta jest na zasadzie ryzyka, to on odpowiada za podwykonawców, a brakiem winy nie uwolni się od odpowiedzialności - mówiła w środowym programie #RZECZoPRAWIE prof. Hanna Zawistowska ze Szkoły Głównej Handlowej.

Aktualizacja: 04.01.2017 14:49 Publikacja: 04.01.2017 13:14

Hanna Zawistowska

Hanna Zawistowska

Foto: rp.pl

Za chwilę Polacy ruszą na ferie zimowe. Nie wszystkie wyjazdy będą z pewnością udane. Jak je skutecznie reklamować? Na ten temat Mateusz Rzemek rozmawiał z prof. Hanną Zawistowską z SGH.

Rozmówczyni radziła, aby o niezgodnościach z umową poinformować rezydenta lub pilota. – Takie zawiadomienie nie jest reklamacją – podkreśliła prof. Zawistowska.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama