#RZECZoPRAWIE - Hanna Zawistowska: Jak reklamować wyjazd na ferie

- Odpowiedzialność organizatora turystycznego oparta jest na zasadzie ryzyka, to on odpowiada za podwykonawców, a brakiem winy nie uwolni się od odpowiedzialności - mówiła w środowym programie #RZECZoPRAWIE prof. Hanna Zawistowska ze Szkoły Głównej Handlowej.

Aktualizacja: 04.01.2017 14:49 Publikacja: 04.01.2017 13:14

Hanna Zawistowska

Hanna Zawistowska

Foto: rp.pl

Za chwilę Polacy ruszą na ferie zimowe. Nie wszystkie wyjazdy będą z pewnością udane. Jak je skutecznie reklamować? Na ten temat Mateusz Rzemek rozmawiał z prof. Hanną Zawistowską z SGH.

Rozmówczyni radziła, aby o niezgodnościach z umową poinformować rezydenta lub pilota. – Takie zawiadomienie nie jest reklamacją – podkreśliła prof. Zawistowska.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów