Reklama
Rozwiń
Reklama

Jakie dowody są potrzebne żeby udowodnić niedociągnięcia hotelu podczas reklamacji wyjazdu

Niezadowolony z hotelu klient biura podróży powinien gromadzić dowody niedociągnięć. Przy formułowaniu roszczenia odszkodowawczego warto posiłkować się tabelą frankfurcką, żeby nie żądać za mało.

Aktualizacja: 09.05.2018 08:31 Publikacja: 09.05.2018 08:10

Obsługa nie uzupełniała minibarku w hotelowym pokoju, choć taką usługę zawierała cena pobytu? Bez potwierdzających to dowodów, np. kopii pisemnego zgłoszenia problemu do rezydenta, nie będzie można ubiegać się po powrocie o odszkodowanie. Tak wynika z wyroku Sądu Rejonowego w Toruniu. O niezbędne dowody nie zadbali niestety polscy turyści spędzający urlop na Kubie. Sąd nie uznał więc ich roszczeń dotyczących minibarku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama