Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.10.2018 15:28 Publikacja: 20.10.2018 06:00
Foto: 123RF
Konsument z Czech kupił zestaw kluczy na polskiej aukcji internetowej w kwocie ok. 160 zł (978 czeskich koron). Po otrzymaniu przesyłki od przedsiębiorcy stwierdził, że jakość narzędzi nie jest zadowalająca, a kufer ma lekkie zarysowania i odkształcenia pokrywy. Konsument postanowił odstąpić od umowy w terminie 14 dni i odesłał produkt. Niestety zamiast zwrotu pieniędzy otrzymał informację, że odesłany kufer jest zniszczony.
Czytaj także: Czy odbiorca może reklamować spóźnioną przesyłkę ze sklepu internetowego
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Śmierć jednego z rodziców lub obu wiąże się z koniecznością podziału majątku, który po sobie zostawili. Dziedzic...
Skarbówka twierdzi, że wyrok Trybunału Konstytucyjnego o uldze meldunkowej nie obowiązuje. I nie chce się zajmow...
Warszawski sąd okręgowy przyznał odszkodowanie pracownicy sklepu, która - wbrew zapewnieniom pracodawcy - po pow...
Wezwanie sędziów Sądu Najwyższego przez Waldemara Żurka do zaprzestania orzekania to groźba bezprawna – twierdzi...
51-letnia radca prawny z Łańcuta Joanna L. została skazana za przywłaszczenie pieniędzy swoich klientów i wyłudz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas