Reklama
Rozwiń
Reklama

Promocyjny prezent to koszt działalności

Spółka, która funduje kontrahentom upominki opatrzone swoim logo, może odliczyć wydatki od przychodu.

Aktualizacja: 02.10.2017 07:26 Publikacja: 01.10.2017 19:30

Promocyjny prezent to koszt działalności

Foto: Pixabay

Działania promocyjno-reklamowe przyczyniają się do zwiększenia przychodów z działalności gospodarczej. Zachęcają bowiem klientów do zakupów. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Spółka przekazuje swoim kontrahentom i partnerom biznesowym vouchery oraz zaproszenia do restauracji o wartości 100–500 zł. Można je wymienić na usługę gastronomiczną. Upominki są kierowane do szerokiego grona odbiorców, otrzymać je może każdy kontrahent. Jedyne ograniczenie to ilość prezentów, którymi akurat spółka dysponuje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Ważne zmiany dla każdego, kto planuje budowę. Ustawa przyjęta
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama