Reklama

Promocyjny prezent to koszt działalności

Spółka, która funduje kontrahentom upominki opatrzone swoim logo, może odliczyć wydatki od przychodu.

Aktualizacja: 02.10.2017 07:26 Publikacja: 01.10.2017 19:30

Promocyjny prezent to koszt działalności

Foto: Pixabay

Działania promocyjno-reklamowe przyczyniają się do zwiększenia przychodów z działalności gospodarczej. Zachęcają bowiem klientów do zakupów. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Spółka przekazuje swoim kontrahentom i partnerom biznesowym vouchery oraz zaproszenia do restauracji o wartości 100–500 zł. Można je wymienić na usługę gastronomiczną. Upominki są kierowane do szerokiego grona odbiorców, otrzymać je może każdy kontrahent. Jedyne ograniczenie to ilość prezentów, którymi akurat spółka dysponuje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
„Lewaków i morderców nienarodzonych nie zatrudniamy”. Sąd o dyskryminacji przy rekrutacji
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Prawo w Polsce
Kiedy można zmienić kategorię wojskową? Oto jak wygląda procedura
Prawo w Polsce
W tych miejscach lepiej nie zbierać grzybów. Kary za złamanie przepisów są wysokie
Konsumenci
Przełomowe orzeczenie SN w sprawie frankowiczów. Wyrok TSUE nie zmieni rozliczeń z bankami
Reklama
Reklama