Reklama

Zalando stawia na luksus

Czołowy sklep internetowy z odzieżą mocno rozbudowuje swoją ofertę marek premium

Aktualizacja: 25.03.2019 13:15 Publikacja: 25.03.2019 12:53

Zalando stawia na luksus

Foto: Bloomberg

Rynek towarów luksusowych systematycznie rośnie z roku na rok. Według prognoz w Polsce będzie rozwijać się rokrocznie o 4,1 proc. Już teraz jest on wart niemal 3 mld złotych. Najbardziej dynamicznie rosnącą podkategorią jest obuwie – według szacunków w 2018 roku jej wartość wzrośnie o 8,7 proc., a rok później już o ponad 10 proc.

Polacy w ślad za konsumentami z innych krajów coraz chętniej kupują produkty premium w sieci - już teraz szacuje się wzrost sprzedaży z 6 proc. w 2017 roku do 11 proc. w 2022. Zalando, platforma z najszerszym asortymentem produktów premium w Polsce, rozwija swoje portfolio, wprowadzając do sprzedaży aż 17 nowych marek, a wśród nich między innymi See by Chloé, Mulberry, Elisabetta Franchi, Missoni i Tous.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Reklama
Reklama