Zalando stawia na luksus

Czołowy sklep internetowy z odzieżą mocno rozbudowuje swoją ofertę marek premium

Aktualizacja: 25.03.2019 13:15 Publikacja: 25.03.2019 12:53

Zalando stawia na luksus

Foto: Bloomberg

Rynek towarów luksusowych systematycznie rośnie z roku na rok. Według prognoz w Polsce będzie rozwijać się rokrocznie o 4,1 proc. Już teraz jest on wart niemal 3 mld złotych. Najbardziej dynamicznie rosnącą podkategorią jest obuwie – według szacunków w 2018 roku jej wartość wzrośnie o 8,7 proc., a rok później już o ponad 10 proc.

Polacy w ślad za konsumentami z innych krajów coraz chętniej kupują produkty premium w sieci - już teraz szacuje się wzrost sprzedaży z 6 proc. w 2017 roku do 11 proc. w 2022. Zalando, platforma z najszerszym asortymentem produktów premium w Polsce, rozwija swoje portfolio, wprowadzając do sprzedaży aż 17 nowych marek, a wśród nich między innymi See by Chloé, Mulberry, Elisabetta Franchi, Missoni i Tous.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem