Amerykańska firma postanowiła przemodelować piętro w NikeTown z odzieżą sportową dla kobiet. Teraz w jej londyńskim, flagowym sklepie na wystawy trafiły manekiny prezentujące nie tylko odzież w rozmiarach plus-size, ale także odzieży "parasportową" - informuje CNN. Nike chce w ten sposób "celebrować różnorodność sportu i poczucie przynależności do niego".
Nike ma w planach wprowadzenie tej koncepcji także do pozostałych sklepów na całym świecie.
Sarah Hannah, rzeczniczka prasowa firmy, w oficjalnym komunikacie napisała, że nowe wyposażenie londyńskiego sklepu to "kolejny wyraz zaangażowania w inspirowaniu i zaspakajaniu potrzeb sportsmenek".
Firma Nike ubrania w powiększonym rozmiarze wprowadziła do sprzedaży w roku 2017. Oferuje rozmiary od XL do 3XL i rozpoczęła współpracę z dwiema amerykańskimi influencerkami, które mają pomóc w przekonaniu konsumentów i społeczeństwa do akceptowania większych rozmiarów. Do kampanii zaangażowano także modelkę Palomę Elsesser oraz sportsmenkę, młociarkę Amandę Bingson.
Koncern Nike włączył się także do kampanii, która ma na celu przekonanie innych producentów odzieży do zwiększenia swojej rozmiarówki. Taką potrzebę wyraża 45 proc. osób "plus size" robiących zakupy online - informuje CNN.