Reklama
Rozwiń
Reklama

Przy nich Biedronka to luksusowe delikatesy. Rosyjska sieć wejdzie do Polski latem

Do Polski wejdzie latem rosyjska sieć dyskontowa Mere. Zaoferuje niskie ceny, ale też warunki sprzedaży w Polsce od dekad nieznane.

Aktualizacja: 12.06.2019 12:48 Publikacja: 12.06.2019 12:40

Przy nich Biedronka to luksusowe delikatesy. Rosyjska sieć wejdzie do Polski latem

Foto: matyeriały prasowe/ svetofor-nsk.ru

Mere to hard dyskont, czyli będzie oferował wyłącznie najtańsze produkty, w najprostszych opakowaniach, a sprzedawane będą wprost z palet czy metalowych koszy. Nawet obecne sieci dyskontowe, jak Netto, Aldi, Biedronka czy Lidl, gdy zaczynały działalność w Polsce 20 lat temu wyglądały znacznie lepiej. Dzisiaj poszły jeszcze mocniej w stronę półki premium, ponieważ społeczeństwo w miarę bogacenia się oczekiwało nieco lepszych standardów, jak i jakości produktów. Czy na rynku jest miejsce na hard dyskont? Eksperci uważają, że może być z tym kłopot, ponieważ w sklepie z ograniczoną ofertą trudno jest budować lojalność klienta, który musi uzupełniać zakupy w wielu innych miejscach. 

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama