Pampers poinformował, że rozpoczyna instalację 5 tysięcy przewijaków w toaletach dla mężczyzn na terenie Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. To część nowej kampanii reklamowej firmy, która zachęca ojców do dzielenia się chwilami z dziećmi podczas zmiany pieluchy.
Producent pieluszek wraz z firmą Koala Kare, zaczną realizację projektu w lokalizacjach z największymi potrzebami, m.in. w takich miastach takich jak Cincinnati, Dallas i Detroit, w toaletach w miejscach publicznych, parkach oraz bibliotekach - informuje CNN.
Dodatkowo około 500 lokalizacji ma otrzymać nowe stoły do przewijania w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Firma poinformowała, że do rozpoczęcia akcji zainspirował ja post ojca z Florydy, który na Instargramie opublikował zdjęcie jak usiłuje w męskiej toalecie w Jacksonville zmienić pieluchę swojemu dziecku. Donte Palmer opublikował zdjęcie i napisał, że ma dość takich sytuacji. Inni ojcowie mu przytaknęli i też zaczęli publikować swoje zdjęcia w męskich toaletach, kiedy próbują przewinąć dziecko w mocno spartańskich warunkach.