Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Michał Leszek: Polski konsument kupuje to, co najtańsze

Działając na rynku elektroniki, który jest wysoce konkurencyjny, bardzo kapitałochłonny, z ogromną odpowiedzialnością za produkt, z ekstremalnie niskimi marżami, trzeba być odważnym - mówi Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz, członek zarządu i współwłaściciel Lechpol Electronics, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Publikacja: 06.08.2019 19:40

#RZECZoBIZNESIE: Michał Leszek: Polski konsument kupuje to, co najtańsze

Foto: tv.rp.pl

Jaka jest kondycja polskich producentów i importerów elektroniki użytkowej?

Na rynku jest dobrze. Jednak to wymagający rynek i będzie weryfikował, jak firmy są przystosowane do prowadzenia tego typu biznesu.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama