Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Bielecka: To my pokazujemy Polkom, co jest modne

Polki lubią kolor, są odważne, chętnie sięgają po nowości. Na pewno nie są konserwatywne - mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephory w Polsce, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 28.08.2019 12:52 Publikacja: 28.08.2019 12:43

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Bielecka: To my pokazujemy Polkom, co jest modne

Foto: tv.rp.pl

Sephora na polskim rynku jest 20 lat.

- Jesteśmy z tego dumni. W naszym klubie lojalnościowym zrzeszamy prawie 3 mln osób. To świadczy o pozycji Sephora na rynku. Jesteśmy marką numer 1 w świadomości konsumentów. To my wprowadzamy trendy, pokazujemy Polkom, co jest modne, co jest ciekawe, co jest nowego na świecie - mówiła Bielecka.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama