#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Bielecka: To my pokazujemy Polkom, co jest modne

Polki lubią kolor, są odważne, chętnie sięgają po nowości. Na pewno nie są konserwatywne - mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephory w Polsce, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 28.08.2019 12:52 Publikacja: 28.08.2019 12:43

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Bielecka: To my pokazujemy Polkom, co jest modne

Foto: tv.rp.pl

Sephora na polskim rynku jest 20 lat.

- Jesteśmy z tego dumni. W naszym klubie lojalnościowym zrzeszamy prawie 3 mln osób. To świadczy o pozycji Sephora na rynku. Jesteśmy marką numer 1 w świadomości konsumentów. To my wprowadzamy trendy, pokazujemy Polkom, co jest modne, co jest ciekawe, co jest nowego na świecie - mówiła Bielecka.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?