CCC: jakość ma czynić cuda

Kolekcja, wyważona ekspansja i nowe podejście do marketingu. To elementy strategii, którą wymyśla dla CCC jego założyciel.

Publikacja: 04.09.2019 21:08

CCC: jakość ma czynić cuda

Foto: Bloomberg

29 proc. więcej niż rok wcześniej, czyli 1,64 mld zł, wyniosły przychody obuwniczej grupy CCC w II kwartale br. Za to zyski potentata z Polkowic silnie spadły i podobne tendencje widoczne są także w danych półrocza. Właściciel CCC Dariusz Miłek zapowiedział w środę poprawę zyskowności kosztem tempa wzrostu przychodów.

– Blisko 30-proc. wzrost sprzedaży w tym roku pewnie podtrzymamy. Przyrost w kolejnych latach nie musi być już tak imponujący. Bardziej chodzi o to, aby szedł w parze z rentownością – mówi Dariusz Miłek, który wycofał się do rady nadzorczej, aby – jak mówił – skupić się na strategii dla grupy.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy