Reklama

CCC: jakość ma czynić cuda

Kolekcja, wyważona ekspansja i nowe podejście do marketingu. To elementy strategii, którą wymyśla dla CCC jego założyciel.

Publikacja: 04.09.2019 21:08

CCC: jakość ma czynić cuda

Foto: Bloomberg

29 proc. więcej niż rok wcześniej, czyli 1,64 mld zł, wyniosły przychody obuwniczej grupy CCC w II kwartale br. Za to zyski potentata z Polkowic silnie spadły i podobne tendencje widoczne są także w danych półrocza. Właściciel CCC Dariusz Miłek zapowiedział w środę poprawę zyskowności kosztem tempa wzrostu przychodów.

– Blisko 30-proc. wzrost sprzedaży w tym roku pewnie podtrzymamy. Przyrost w kolejnych latach nie musi być już tak imponujący. Bardziej chodzi o to, aby szedł w parze z rentownością – mówi Dariusz Miłek, który wycofał się do rady nadzorczej, aby – jak mówił – skupić się na strategii dla grupy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama