Reklama

Chińska ofensywa w polskim e-handlu

Aliexpress nawiązuje strategiczne partnerstwo z Inpost, aby jeszcze szybciej rozwijać się na naszym rynku

Aktualizacja: 20.11.2019 11:01 Publikacja: 20.11.2019 10:12

Chińska ofensywa w polskim e-handlu

Foto: mat. pras.

Aliexpress poinformował właśnie, że podpisał umowę o współpracy z polskim operatorem logistycznym, aby jeszcze szybciej rozwijać ofertę przeznaczoną dla polskich klientów.

Czytaj także: Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama