Reklama
Rozwiń

Chińska ofensywa w polskim e-handlu

Aliexpress nawiązuje strategiczne partnerstwo z Inpost, aby jeszcze szybciej rozwijać się na naszym rynku

Aktualizacja: 20.11.2019 11:01 Publikacja: 20.11.2019 10:12

Chińska ofensywa w polskim e-handlu

Foto: mat. pras.

Aliexpress poinformował właśnie, że podpisał umowę o współpracy z polskim operatorem logistycznym, aby jeszcze szybciej rozwijać ofertę przeznaczoną dla polskich klientów.

Czytaj także: Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Spłonęło centrum logistyczne LPP w Rumunii. Przenosiny do Polski
Handel
Co z umowami handlowymi z USA? Biały Dom może przedłużyć termin zakończenia negocjacji
Handel
Sankcje przedłużone. Kraje „przyjazne" Rosji domykają drzwi
Handel
Howard Lutnick ogłasza sukces. Umowa handlowa USA z Chinami sfinalizowana
Handel
Mała czarna za chwilę będzie na wagę złota