Reklama

Nowa oferta na święta w Biedronce i Lidlu. Czym kuszą sieci?

Polacy wydają na święta ponad 20 mld zł rocznie. W tym tygodniu sklepy najmocniej ten pęd do wydawania odczują, a kluczowy będzie kolejny weekend.

Aktualizacja: 17.12.2019 06:26 Publikacja: 16.12.2019 21:00

Nowa oferta na święta w Biedronce i Lidlu. Czym kuszą sieci?

Foto: Adobe Stock

O ile wydatki na prezenty trafiają zarówno do handlu stacjonarnego, jak i internetowego – o tyle świąteczne zakupy żywności są domeną sklepów stacjonarnych. Według Deloitte statystyczna polska rodzina wyda na święta 1,5 tys., z czego tylko co trzecia złotówka trafi online.

Nowe produkty

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Reklama
Reklama