Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2020 20:14 Publikacja: 16.07.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
W marcu czy kwietniu nie brakowało sprzedawców, którzy nawet kilkakrotnie zwiększali sprzedaż online. I choć od 4 maja stacjonarne sklepy na nowo zostały otwarte, firmy e-handlowe nadal są w doskonałych nastrojach.
– Obserwujemy znaczne zainteresowanie klientów zakupami przez internet. Potwierdzają je trzycyfrowe wzrosty w naszym kanale e-commerce, które utrzymują się nawet dziś, po otwarciu sklepów stacjonarnych. To pokazuje skuteczność racjonalnych działań promocyjnych online, prowadzonych przez nas od początku pandemii – podaje biuro prasowe LPP, właściciela marek Reserved czy House.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas