Reklama
Rozwiń
Reklama

Jesień pod znakiem dostaw do domów

Dostawcy jedzenia z restauracji mocno rozwijają sieć kurierów i obsługiwanych punktów. Druga fala koronawirusa oznaczać będzie dla nich nawał zamówień.

Publikacja: 19.08.2020 21:00

Jesień pod znakiem dostaw do domów

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rynek gastronomiczny wciąż odrabia straty po wiosennym zamknięciu stacjonarnych placówek. Wtedy okazało się, że dostawy do domów klientów mogą być efektywną formą i sprawdzają się. Przekonali się też do nich klienci – z ostatniego badania SW Research dla aplikacji Glovo wynika, że tylko 11,7 proc. dorosłych internautów nigdy nie zamówiło posiłku do domu. Co więcej, ponad 70 proc. uważa, iż jest to zdecydowanie przyszłość rozwoju tego rynku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama