Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.01.2021 06:25 Publikacja: 21.01.2021 21:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
W branżę handlową pandemia uderzyła z całą mocą, choć w sektorze spożywczym czy drogeryjnym nie doprowadziła do zamykania sklepów. Firmy zmagały się jednak z ograniczeniami. Nadal odczuwają skutki wprowadzenia limitu liczby klientów czy godzin dla seniorów, kiedy sprzedaż spada o połowę. Mimo trudnych realiów, dodatkowo pogorszonych przez wprowadzenie podatku obrotowego i cukrowego, wiele firm wykorzystuje ten czas do przyspieszenia inwestycji.
– Mamy ponad 700 sklepów i zespół liczący ponad 23 tys. osób. W latach obrotowych 2019 i 2020 przeznaczyliśmy na inwestycje po ponad 1 mld zł, w 2021 r. planujemy przeznaczyć na nie ponad 1,5 mld zł – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka Lidl Polska. – Wiosną rozpoczniemy budowę nowego centrum dystrybucyjnego. Zakładamy, że pierwsze dostawy wyruszą z niego do sklepów w I połowie 2022 r. Docelowo pracę znajdzie ponad 200 osób – dodaje.
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas