Reklama

Niemiecka drogeria nie zatrzęsie rynkiem. Polacy mają ulubione

Drogeryjny gigant dm Drogerie Markt ogłosił wejście na polski rynek. Ten zdominowany jest przez sklepy sieci Rossmann. Obok drogerii, popularnymi kanałami sprzedaży kosmetyków są w Polsce sklepy spożywcze. Przede wszystkim dyskonty - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 06.05.2021 12:35 Publikacja: 06.05.2021 11:05

Niemiecka drogeria nie zatrzęsie rynkiem. Polacy mają ulubione

Foto: Adobe Stock

Potencjał do szybkiego wzrostu jest jeszcze w mniejszych miejscowościach, ale na rozwój przez akwizycje dm nie może liczyć - oceniają eksperci. Niemiecka sieć jest w trakcie rekrutacji pierwszych pracowników.

Sieć dm Drogerie Markt - największa w Europie, niemiecka sieć drogerii - pracuje nad uruchomieniem oddziału w Polsce. Siedziba firmy będzie zlokalizowana we Wrocławiu, co nie dziwi, biorąc pod uwagę niewielki dystans do Niemiec. Polska będzie dla dm 14. europejskim rynkiem. Trwa rekrutacja pierwszych pracowników, obecnie otwarty jest nabór na trzy stanowiska: managera regionalnego, kierownika sklepu oraz specjalisty IT, a dokładnie - Junior IT Consultant SAP ERP.

Od kandydatów oczekiwana jest bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, którą będzie można szlifować na finansowanych przez pracodawcę kursach doszkalających. Aplikować o pracę należy w języku niemieckim - pisze Business Insider Polska.

Niemiecka sieć jest znana polskim konsumentom, a przede wszystkim - konsumentkom. Drogerie Markt słyną z atrakcyjnych cenowo marek własnych, a sklepy sieci są szczególnie popularne wśród osób interesujących się naturalną pielęgnacją. Produkty sieci można kupić w Polsce za pośrednictwem sprowadzających je z Niemiec stron internetowych. Wiele Polek zaopatruje się też w produkty marek własnych dm przy okazji zagranicznych wakacji.

Największym konkurentem dm Drogerie Markt jest inna niemiecka sieć - działający w Polsce od 1993 r. Rossmann.

Reklama
Reklama

Drogerie Markt to z kolei ponad 3,7 tys. sklepów w 13 państwach, w których pracuje ponad 62,5 tys. osób, z czego 41 tys. - w Niemczech. Rok finansowy 2019/2020 przyniósł firmie sprzedaż w wysokości 11,5 mld euro.

Handel
Black Friday jednak nie rozczarował, Polacy ruszyli na zakupy. Zwłaszcza online
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama