Burberry i chiński gigant stworzyły ultranowoczesny sklep

Burberry i chiński gigant technologiczny Tencent wspólnie stworzyły luksusowy concept store, wykorzystując do tego media społecznościowe.

Aktualizacja: 31.07.2020 10:50 Publikacja: 31.07.2020 09:51

Burberry i chiński gigant stworzyły ultranowoczesny sklep

Foto: Bloomberg

ula

Sklep został otwarty w chińskim Shenzhen, ale obie firmy zapowiadają, że to tylko początek i zamierzają w Chinach otwierać kolejne tego typu sklepy.

Dla Burberry rynek chiński jest bardzo ważny, ponieważ około 40 proc. sprzedażny firmy odbywa się właśnie na tym rynku. Brytyjska marka jest bardzo popularna w Chinach - informuje BBC.

Pozostało 81% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów