Reklama
Rozwiń
Reklama

Burberry i chiński gigant stworzyły ultranowoczesny sklep

Burberry i chiński gigant technologiczny Tencent wspólnie stworzyły luksusowy concept store, wykorzystując do tego media społecznościowe.

Aktualizacja: 31.07.2020 10:50 Publikacja: 31.07.2020 09:51

Burberry i chiński gigant stworzyły ultranowoczesny sklep

Foto: Bloomberg

ula

Sklep został otwarty w chińskim Shenzhen, ale obie firmy zapowiadają, że to tylko początek i zamierzają w Chinach otwierać kolejne tego typu sklepy.

Dla Burberry rynek chiński jest bardzo ważny, ponieważ około 40 proc. sprzedażny firmy odbywa się właśnie na tym rynku. Brytyjska marka jest bardzo popularna w Chinach - informuje BBC.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama