Fala zwrotów w e-sklepach

Nieudane prezenty trafiały zwykle na serwisy aukcyjne. Teraz są zwracane.

Publikacja: 21.01.2015 04:23

Nowelizacja ustawy o prawach konsumenta, która dała kupującym więcej czasu na zastanowienie się i ew

Nowelizacja ustawy o prawach konsumenta, która dała kupującym więcej czasu na zastanowienie się i ewentualne oddanie towaru do sklepu bez podania przyczyny (14 dni), może doprowadzić do fali zwrotów.

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

Nowelizacja ustawy o prawach konsumenta, która dała kupującym więcej czasu na zastanowienie się i ewentualne oddanie towaru do sklepu bez podania przyczyny (14 dni), może doprowadzić do fali zwrotów. Badania DPD wskazują, że to problem, którego obawia się niemal 30 proc. e-sprzedawców.

Skorzystają nieuczciwi

Pozostało 90% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Polacy coraz chętniej kupują używane produkty. Które firmy już to zauważyły?
Handel
Rząd Orbana skarży sieć sklepów. Uważa, że został zniesławiony
Handel
W niedzielę, 28 kwietnia, sklepy otwarte. Okazja do zaopatrzenia się na majówkę
Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Handel
Żabka szuka franczyzobiorców na ukraińskich portalach
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO