Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 02.10.2015 13:15 Publikacja: 02.10.2015 13:15
We wrześniu skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistuli wzniosły 38,5 mln zł, co oznacza wzrost o 23,8 proc. wobec ubiegłego roku. Sprzedaż detaliczne w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wzrosły aż o 33,4 proc., do 22,2 mln zł. Z kolei w biznesie jubilerskim (marka W.Kruk) przychody zwiększyły się o 21,1 proc., do 13,9 mln zł. Zagadką pozostaje procentowa marża brutto, na jakiej krakowska grupa zrealizowała wrześniowe przychody.
Wzrosty Vistuli są o tyle zaskakujące, że inne firmy z branży zanotowały mniejsze wzrosty obroty niż oczekiwano (Bytom + 19 proc., CCC + 11 proc.), a LPP nawet zanotowało spadek o 3 proc. Imponujące tempo Vistuli nabiera znaczenia w kontekście minimalnego wzrostu powierzchni handlowej grupy (niskie jednocyfrowe tempo).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas