Reklama
Rozwiń
Reklama

Świetny wrzesień Vistuli

Odzieżowo-jubilerska grupa kolejny raz zaskakuje bardzo wysokim tempem wzrostu sprzedaży. We wrześniu oba jej biznesy poprawiły obroty, ale szczególnie mocno odzieżowy.

Publikacja: 02.10.2015 13:15

We wrześniu skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistuli wzniosły 38,5 mln zł, co oznacza wzrost o 23,8 proc. wobec ubiegłego roku. Sprzedaż detaliczne w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wzrosły aż o 33,4 proc., do 22,2 mln zł. Z kolei w biznesie jubilerskim (marka W.Kruk) przychody zwiększyły się o 21,1 proc., do 13,9 mln zł. Zagadką pozostaje procentowa marża brutto, na jakiej krakowska grupa zrealizowała wrześniowe przychody.

Wzrosty Vistuli są o tyle zaskakujące, że inne firmy z branży zanotowały mniejsze wzrosty obroty niż oczekiwano (Bytom + 19 proc., CCC + 11 proc.), a LPP nawet zanotowało spadek o 3 proc. Imponujące tempo Vistuli nabiera znaczenia w kontekście minimalnego wzrostu powierzchni handlowej grupy (niskie jednocyfrowe tempo).

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama