Reklama
Rozwiń
Reklama

Świetny wrzesień Vistuli

Odzieżowo-jubilerska grupa kolejny raz zaskakuje bardzo wysokim tempem wzrostu sprzedaży. We wrześniu oba jej biznesy poprawiły obroty, ale szczególnie mocno odzieżowy.

Publikacja: 02.10.2015 13:15

We wrześniu skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistuli wzniosły 38,5 mln zł, co oznacza wzrost o 23,8 proc. wobec ubiegłego roku. Sprzedaż detaliczne w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wzrosły aż o 33,4 proc., do 22,2 mln zł. Z kolei w biznesie jubilerskim (marka W.Kruk) przychody zwiększyły się o 21,1 proc., do 13,9 mln zł. Zagadką pozostaje procentowa marża brutto, na jakiej krakowska grupa zrealizowała wrześniowe przychody.

Wzrosty Vistuli są o tyle zaskakujące, że inne firmy z branży zanotowały mniejsze wzrosty obroty niż oczekiwano (Bytom + 19 proc., CCC + 11 proc.), a LPP nawet zanotowało spadek o 3 proc. Imponujące tempo Vistuli nabiera znaczenia w kontekście minimalnego wzrostu powierzchni handlowej grupy (niskie jednocyfrowe tempo).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama