Reklama

Producenci czują nacisk sieci handlowych na obniżki cen

Dostawcy Biedronki dostali do podpisania deklaracje o wzorowej współpracy – dowiedziała się „Rz". Presja na firmy współpracujące z marketami jest coraz większa.

Aktualizacja: 13.10.2015 11:58 Publikacja: 12.10.2015 22:00

Producenci czują nacisk sieci handlowych na obniżki cen

Foto: Bloomberg

– Nikogo z nas nie stać na skonfliktowanie się z Jeronimo Martins, dlatego grzecznie podpisaliśmy swoje deklaracje – mówi jeden z kilku dostawców, którzy poinformowali „Rzeczpospolitą" o naciskach ze strony Biedronki.

Składając swój podpis, zapewnili – jak zażyczyła sobie Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka – że współpraca zawsze była owocna, a firma nigdy nie była zmuszana do przyjęcia zapisów umownych, które mogłyby spowodować bezprawne działania ze strony właściciela Biedronki.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama