Producenci czują nacisk sieci handlowych na obniżki cen

Dostawcy Biedronki dostali do podpisania deklaracje o wzorowej współpracy – dowiedziała się „Rz". Presja na firmy współpracujące z marketami jest coraz większa.

Aktualizacja: 13.10.2015 11:58 Publikacja: 12.10.2015 22:00

Producenci czują nacisk sieci handlowych na obniżki cen

Foto: Bloomberg

– Nikogo z nas nie stać na skonfliktowanie się z Jeronimo Martins, dlatego grzecznie podpisaliśmy swoje deklaracje – mówi jeden z kilku dostawców, którzy poinformowali „Rzeczpospolitą" o naciskach ze strony Biedronki.

Składając swój podpis, zapewnili – jak zażyczyła sobie Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka – że współpraca zawsze była owocna, a firma nigdy nie była zmuszana do przyjęcia zapisów umownych, które mogłyby spowodować bezprawne działania ze strony właściciela Biedronki.

Pozostało 90% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?