Producenci czują nacisk sieci handlowych na obniżki cen

Dostawcy Biedronki dostali do podpisania deklaracje o wzorowej współpracy – dowiedziała się „Rz". Presja na firmy współpracujące z marketami jest coraz większa.

Aktualizacja: 13.10.2015 11:58 Publikacja: 12.10.2015 22:00

Producenci czują nacisk sieci handlowych na obniżki cen

Foto: Bloomberg

– Nikogo z nas nie stać na skonfliktowanie się z Jeronimo Martins, dlatego grzecznie podpisaliśmy swoje deklaracje – mówi jeden z kilku dostawców, którzy poinformowali „Rzeczpospolitą" o naciskach ze strony Biedronki.

Składając swój podpis, zapewnili – jak zażyczyła sobie Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka – że współpraca zawsze była owocna, a firma nigdy nie była zmuszana do przyjęcia zapisów umownych, które mogłyby spowodować bezprawne działania ze strony właściciela Biedronki.

Pozostało 90% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Handel
VAT uderzył, ceny rosną już mocniej niż w marcu
Handel
Francja: Shrinkflacja to oszustwo. Rząd z tym kończy
Handel
Biden chce uderzyć w Chiny. Wzywa do potrojenia ceł na metale
Handel
Pęka handel Chin z Rosją. Kreml po prośbie w Pekinie