Reklama

Kto najbardziej kocha Walentynki? Handel i branża luksusowa

Dotyk luksusu lub przynajmniej kieliszek dobrego alkoholu – to Walentynki z perspektywy handlu. Oferta jest szeroka. Także dla samotnych.

Publikacja: 13.02.2024 14:36

Kto najbardziej kocha Walentynki? Handel i branża luksusowa

Foto: Adobe Stock

Zainteresowanie luksusowym wellness osiągnęło najwyższy poziom w historii — zauważają analitycy. Choć Walentynki to obchodzone 14 lutego święto zakochanych i imieniny św. Walentego, kapłana rzymskiego, uwięzionego i skazanego za pomaganie zakochanym, to obecnie w tym dniu szczególnie zakochani są sprzedawcy, bo oznacza on szansę na zwiększone zakupy, podobnie zresztą jak inne święta w kalendarzu.

Badająca rynki firma Euromonitor International spodziewa się, że luksusowe prezenty przesuną się w kierunku doświadczeń i stylu życia, a konsumenci będą inwestować w takie przeżycia jak wizyty w spa i zabiegi odnowy biologicznej, luksusowe podróże, wyśmienita kuchnia czy inne ekskluzywne wydarzenia.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama