Aktualizacja: 23.05.2025 13:07 Publikacja: 11.12.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
85,2 proc. Polaków ma zamiar świąteczne zakupy zrobić głównie na promocjach – wynika z badania UCE Research oraz Grupy Blix, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Do tego aż trzy czwarte ze względu na wysoką inflację, wzrost cen itp. zamierza ograniczyć wydatki. Między innymi aż 94,9 proc. konsumentów planuje robić zakupy z listą, by ograniczyć liczbę produktów niepotrzebnie wkładanych do koszyka.
Już w poniedziałek odbędzie się jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora handlu i dystrybucji w Polsce.
Parlament Europejski zagłosował za cłami na nawozy importowane ze Wschodu. Przeciw było jedynie stu posłów, za a...
84 proc. ankietowanych deklaruje, że korzystało z Allegro w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Jednocześnie już 83 proc...
Nike planuje podnieść ceny niektórych swoich produktów już od przyszłego tygodnia. To efekt ceł Donalda Trumpa....
W pierwszym kwartale handlowa grupa zwiększyła przychody i zyski. Podtrzymuje całoroczne prognozy na 2025 r.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas