Reklama

Polacy oszczędzają, jak się da. Także dzięki kartom na punkty

Już 64 proc. dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym.

Publikacja: 02.10.2023 17:07

90 proc. uczestników programów lojalnościowych korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych

90 proc. uczestników programów lojalnościowych korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z najnowszej edycji cyklicznego badania ARC Rynek i Opinia 90 proc. uczestników programów lojalnościowych korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka z 41 proc. wskazań wśród badanych. Po 18 proc. wymieniło Lidl Plus oraz Orlenowski Vitay. Na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card z 9 proc. wskazań, tyle samo co program Rossmanna.

Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy nieznacznie wzrosła liczba programów, w których uczestniczą konsumenci – z 2,9 do 3,3 średnio na osobę. Autorzy badania w komentarzu do wyników podkreślają, że z roku na rok jest coraz bardziej oczywiste, że programy lojalnościowe sieci handlowych przestały być traktowane jako atrakcyjny bonus, a stały się niezbędnym standardem.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama