Polacy oszczędzają, jak się da. Także dzięki kartom na punkty

Już 64 proc. dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym.

Publikacja: 02.10.2023 17:07

90 proc. uczestników programów lojalnościowych korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych

90 proc. uczestników programów lojalnościowych korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z najnowszej edycji cyklicznego badania ARC Rynek i Opinia 90 proc. uczestników programów lojalnościowych korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka z 41 proc. wskazań wśród badanych. Po 18 proc. wymieniło Lidl Plus oraz Orlenowski Vitay. Na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card z 9 proc. wskazań, tyle samo co program Rossmanna.

Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy nieznacznie wzrosła liczba programów, w których uczestniczą konsumenci – z 2,9 do 3,3 średnio na osobę. Autorzy badania w komentarzu do wyników podkreślają, że z roku na rok jest coraz bardziej oczywiste, że programy lojalnościowe sieci handlowych przestały być traktowane jako atrakcyjny bonus, a stały się niezbędnym standardem.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody