Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie

Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie, ale brand Rage Age notuje kolejny słaby miesiąc.

Publikacja: 04.03.2016 10:56

Próchnik miał w lutym 3,37 mln zł przychodów ze sprzedaży wypracowanej w sklepach stacjonarnych i internetowych. To o 3 proc. więcej niż rok temu, jednak tempo wzrostu przychodów spółki okazało się niższe niż w poprzednich miesiącach.

Podstawowa marka spółki, czyli Adam Feliks Próchnik, zwiększyła sprzedaż o 24 proc., do 2,42 mln zł. Ale ekskluzywny brand Rage Age zanotował 28-proc. spadek sprzedaży, do 0,94 mln zł. To kolejny spadek obrotów tej firmy w ostatnich miesiącach.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?