Reklama
Rozwiń

Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie

Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie, ale brand Rage Age notuje kolejny słaby miesiąc.

Publikacja: 04.03.2016 10:56

Próchnik miał w lutym 3,37 mln zł przychodów ze sprzedaży wypracowanej w sklepach stacjonarnych i internetowych. To o 3 proc. więcej niż rok temu, jednak tempo wzrostu przychodów spółki okazało się niższe niż w poprzednich miesiącach.

Podstawowa marka spółki, czyli Adam Feliks Próchnik, zwiększyła sprzedaż o 24 proc., do 2,42 mln zł. Ale ekskluzywny brand Rage Age zanotował 28-proc. spadek sprzedaży, do 0,94 mln zł. To kolejny spadek obrotów tej firmy w ostatnich miesiącach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama