Reklama

Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie

Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie, ale brand Rage Age notuje kolejny słaby miesiąc.

Publikacja: 04.03.2016 10:56

Próchnik miał w lutym 3,37 mln zł przychodów ze sprzedaży wypracowanej w sklepach stacjonarnych i internetowych. To o 3 proc. więcej niż rok temu, jednak tempo wzrostu przychodów spółki okazało się niższe niż w poprzednich miesiącach.

Podstawowa marka spółki, czyli Adam Feliks Próchnik, zwiększyła sprzedaż o 24 proc., do 2,42 mln zł. Ale ekskluzywny brand Rage Age zanotował 28-proc. spadek sprzedaży, do 0,94 mln zł. To kolejny spadek obrotów tej firmy w ostatnich miesiącach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama