Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie

Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie, ale brand Rage Age notuje kolejny słaby miesiąc.

Publikacja: 04.03.2016 10:56

Próchnik miał w lutym 3,37 mln zł przychodów ze sprzedaży wypracowanej w sklepach stacjonarnych i internetowych. To o 3 proc. więcej niż rok temu, jednak tempo wzrostu przychodów spółki okazało się niższe niż w poprzednich miesiącach.

Podstawowa marka spółki, czyli Adam Feliks Próchnik, zwiększyła sprzedaż o 24 proc., do 2,42 mln zł. Ale ekskluzywny brand Rage Age zanotował 28-proc. spadek sprzedaży, do 0,94 mln zł. To kolejny spadek obrotów tej firmy w ostatnich miesiącach.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne