Aktualizacja: 17.05.2025 02:44 Publikacja: 29.05.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
1 czerwca to stały punkt w kalendarzu sieci handlowych, ponieważ z tej okazji zawsze planowane są przez Polaków dodatkowe wydatki. Z badania UCE Research dla Grupy SkipWish wynika, że 21,9 proc. Polaków chce z tej okazji wydać 50–100 zł, a 26,6 proc. planuje zamiast prezentu dać po prostu gotówkę.
– To jest dość zaskakujące, ponieważ od wielu lat Polacy głównie wskazywali na zabawki, słodycze i drobną elektronikę – mówi Maciej Tygielski, współautor badania z Grupy SkipWish. – Może to świadczyć o tym, że rodacy widzą, że za środki, za które mogliby kupić dany prezent, niezbyt wiele kupią, a więc decyzję zakupową cedują na obdarowanych. Tym samym pozbywając się problemu – dodaje.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas