Reklama
Rozwiń

Nowe marki, nowe sklepy. Giganci najwyraźniej nie boją się kryzysu

Tylko w trzecim kwartale na polskim rynku handlowym zadebiutowało 15 nowych marek. Mimo spowolnienia w sektorze i spodziewanego kryzysu.

Publikacja: 28.10.2022 11:56

Nowe marki, nowe sklepy. Giganci najwyraźniej nie boją się kryzysu

Foto: Bloomberg

W ostatnich tygodniach w centrach handlowych czy w lokalach na ulicach pojawiły się choćby marka Uniqlo czy Adidas z flagowym sklepem w regionie. - Widzimy, że Polska pozostaje atrakcyjna dla inwestorów i właścicieli światowych marek. W minionych trzech miesiącach swoje debiuty ogłosiły m.in. nowy koncept klubów fitness dla mniejszych miast CityFit Blue – wymienia Wojciech Wojtowicz, analityk w Dziale Doradztwa i Badań Rynku w Colliers.

Nowe sklepy zapowiada też Primark, jeszcze w listopadzie ruszą w Krakowie i Katowicach. - Jako pierwsze sklepy marki na południu kraju – stanowią kolejny ważny krok w naszej ekspansji na polskim rynku. Cieszymy się, że oba lokale zostaną otwarte jeszcze przed szczytem sezonu świątecznego - mówi Maciej Podwojski, szef sprzedaży na region Europy Środkowo-Wschodniej w Primark.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio
Handel
Donald Trump ogłasza sukces i umowę handlową z Wietnamem. Brak potwierdzenia