Nowe marki, nowe sklepy. Giganci najwyraźniej nie boją się kryzysu

Tylko w trzecim kwartale na polskim rynku handlowym zadebiutowało 15 nowych marek. Mimo spowolnienia w sektorze i spodziewanego kryzysu.

Publikacja: 28.10.2022 11:56

Nowe marki, nowe sklepy. Giganci najwyraźniej nie boją się kryzysu

Foto: Bloomberg

W ostatnich tygodniach w centrach handlowych czy w lokalach na ulicach pojawiły się choćby marka Uniqlo czy Adidas z flagowym sklepem w regionie. - Widzimy, że Polska pozostaje atrakcyjna dla inwestorów i właścicieli światowych marek. W minionych trzech miesiącach swoje debiuty ogłosiły m.in. nowy koncept klubów fitness dla mniejszych miast CityFit Blue – wymienia Wojciech Wojtowicz, analityk w Dziale Doradztwa i Badań Rynku w Colliers.

Nowe sklepy zapowiada też Primark, jeszcze w listopadzie ruszą w Krakowie i Katowicach. - Jako pierwsze sklepy marki na południu kraju – stanowią kolejny ważny krok w naszej ekspansji na polskim rynku. Cieszymy się, że oba lokale zostaną otwarte jeszcze przed szczytem sezonu świątecznego - mówi Maciej Podwojski, szef sprzedaży na region Europy Środkowo-Wschodniej w Primark.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Haribo porozumiało się z Lidlem. Słynne żelki wrócą do sklepów sieci
Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe
Handel
Biedronka na podium, Lidl za Dino, a ceny rosną. Nowy koszyk cenowy
Handel
Katastrofalna decyzja dla eksportu. Odwołany przetarg na terminal zbożowy w Gdańsku
Handel
Kolejna znana marka modowa ma poważne kłopoty