Dwupoziomowy salon znajduje się Warszawie, w ramach Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Na 800 mkw. znajdą się kolekcje dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.
Marka Uniqlo należy do holdingu Fast Retailing, jednego z wiodących japońskich koncernów z siedzibą w Tokio. Uniqlo jest największą z ośmiu marek w portfelu firmy, pozostałe to GU, Theory, PLST (Plus T), Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand i Helmut Lang. Przy globalnej sprzedaży rocznej na poziomie ok. 2,13 bln jenów (19,4 mld dol.) grupa jest jednym z największych koncernów odzieżowych na świecie.
Choć pandemia zmieniła model handlu i sprzedaż także odzieży przechodzi coraz mocniej do kanału internetowego, marka Uniqlo cały czas otwiera nowe sklepy wielkopowierzchniowe na całym świecie. Obecnie spółka ma ich ponad 2,3 tys. w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej.
Czytaj więcej
83 proc. sklepów deklaruje, że zamierza obniżyć w tym czasie ceny, ale co trzeci przyznaje, że obniżki będą niższe niż w poprzednich latach. Zazwyczaj będzie to maksymalnie 30 proc.
- Wierzę, że nasze produkty przypadną do gustu polskim klientom - mówi Agata Bojas, General Manager Uniqlo Poland.