Reklama

Polacy wracają na zakupy do sklepów, głównie dyskontów

Na trendzie najmocniej korzystają dyskonty. Przypływ odwiedzających oznacza jednak problem dla innych graczy na rynku.

Publikacja: 20.10.2022 03:00

Polacy wracają na zakupy do sklepów, głównie dyskontów

Foto: Bloomberg

Dyskonty we wrześniu zwiększyły liczbę klientów tak w ujęciu rocznym, jak i w porównaniu z sierpniem – wynika z analizy zachowań ponad 470 tys. konsumentów, przygotowanej przez firmę technologiczną Proxi.cloud oraz UCE Research.

W ujęciu rocznym liczba klientów zdecydowanie najmocniej wzrosła w przypadku sieci Netto, która może się pochwalić wzrostem o 52,7 proc., co jest efektem nie tylko wzrostu organicznego, ale i rozbudowy sieci o przejęte sklepy Tesco. Rywale mogą się pochwalić gorszymi, choć – uwzględniając obecne zachowania konsumentów – i tak rewelacyjnymi wynikami.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama