Reklama
Rozwiń

Polacy wracają na zakupy do sklepów, głównie dyskontów

Na trendzie najmocniej korzystają dyskonty. Przypływ odwiedzających oznacza jednak problem dla innych graczy na rynku.

Publikacja: 20.10.2022 03:00

Polacy wracają na zakupy do sklepów, głównie dyskontów

Foto: Bloomberg

Dyskonty we wrześniu zwiększyły liczbę klientów tak w ujęciu rocznym, jak i w porównaniu z sierpniem – wynika z analizy zachowań ponad 470 tys. konsumentów, przygotowanej przez firmę technologiczną Proxi.cloud oraz UCE Research.

W ujęciu rocznym liczba klientów zdecydowanie najmocniej wzrosła w przypadku sieci Netto, która może się pochwalić wzrostem o 52,7 proc., co jest efektem nie tylko wzrostu organicznego, ale i rozbudowy sieci o przejęte sklepy Tesco. Rywale mogą się pochwalić gorszymi, choć – uwzględniając obecne zachowania konsumentów – i tak rewelacyjnymi wynikami.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio