Firma tłumaczy, że to parasole przeciwsłoneczne i nie sa przeznaczone do ochrony przed deszczem, a jedynie przed promieniami słonecznymi. Internauci są jednak oburzeni, bo za taką cenę 1290 dol. (około 5700 złotych) – ich zdaniem – parasol jednak powinien być nieco “solidniejszy”.

Wyposażony w uchwyt w kształcie litery G i nadruk łączący logo obu marek, „parasol słoneczny” wywołał szeroką debatę w mediach społecznościowych w Chinach, odkąd jego zdjęcia pojawiły się w internecie w zeszłym tygodniu. Nowa kolekcja Adidas x Gucci ma się pojawić w sprzedaży już 7 czerwca.

W Chinach parasol ma być jeszcze droższy niż w Europie i kosztować 11100 juanów czyli ponad 1600 dolarów.

"Uwaga, ten przedmiot nie jest wodoodporny i jest przeznaczony do ochrony przed słońcem lub do użytku dekoracyjnego" – wyraźnie napisano w szczegółach produktu na stronie internetowe Gucci. Według chińskich internautów to „bezużyteczny” i bardzo drogi przedmiot.

Na razie parasolki i tak nie można kupić nawet online, ale można wpisać się na listę oczekujących.