Reklama
Rozwiń
Reklama

W hipermarketach Tesco testowanie usługi Scan&Shop. Będziesz płacić nie wyjmując towaru z wózka

Międzynarodowy gigant handlu zakończył z sukcesem testowanie usługi Scan&Shop na Węgrzech. Teraz chce sprawdzić, jak zadziała w innych krajach, także w Polsce.

Aktualizacja: 27.09.2016 17:20 Publikacja: 27.09.2016 16:20

W hipermarketach Tesco testowanie usługi Scan&Shop. Będziesz płacić nie wyjmując towaru z wózka

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Idea usługi Scan&Shop jest bardzo prosta – dzięki specjalnemu skanerowi lub aplikacji zainstalowanej w smartfonie wystarczy skanować produkty wkładane do koszyka, by przy płaceniu nie trzeba było wykładać ich na kasę. Wystarczy zapłacić, spakować do toreb i koniec. To olbrzymie ułatwienie dla klientów, szczególnie tych, którzy kupują dużo, a lubią samoobsługowe zakupy i chcą na bieżąco wiedzieć ile zapłacą.

- Zakupy ze Scan&Shop, a także przy użyciu aplikacji mobilnej Scan&Shop są bardzo proste. Możesz dzięki nim oszczędzić swój czas, na bieżąco kontrolować wydawaną kwotę, skrócić swoje oczekiwanie w kolejce do kasy oraz uniknąć wykładania produktów przy kasie tylko po to, by je później spakować – opisuje Tesco swoją usługę w komunikacie dla pracowników cytowanym w serwisie dlahandlu.pl

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama