Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2017 07:40 Publikacja: 14.06.2017 14:02
Foto: Bloomberg
To był dobry kwartał dla hiszpańskiego koncernu Inditex, właściciela takich marek odzieżowych, jak Zara, Pull&Bear, Bershka i Stradivarius. Zyski grupy urosły w tym okresie o 18 proc. do 654 mln euro. Sprzedaż skoczyła natomiast o 14 proc. do 5,5 mld euro.
Zasługą tych świetnych wyników koncernu była przede wszystkim rosnąca popularność Zary, która odpowiada za dwie trzecie całkowitej sprzedaży Inditexu. Zara zaczęła w ostatnim czasie intensywnie rozwijać sprzedaż internetową, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Odzież tej marki można nabyć za pomocą zaledwie kilku kliknięć na komputerze czy smartfonie w coraz większej liczbie krajów. W ostatnich miesiącach Zara weszła ze swoim sklepem internetowym do Malazji, Singapuru, Tajlandii i Wietnamu i jeszcze w tym roku planuje zdobyć również kolejny ogromny rynek – Indie.
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas