Reklama

Zara stawia na sprzedaż internetową

Zara coraz intensywniej rozwija swoją ofertę internetową, poszerzając ją o kolejne kraje. Zainteresowanie klientów jest duże.

Aktualizacja: 15.06.2017 07:40 Publikacja: 14.06.2017 14:02

Zara stawia na sprzedaż internetową

Foto: Bloomberg

To był dobry kwartał dla hiszpańskiego koncernu Inditex, właściciela takich marek odzieżowych, jak Zara, Pull&Bear, Bershka i Stradivarius. Zyski grupy urosły w tym okresie o 18 proc. do 654 mln euro. Sprzedaż skoczyła natomiast o 14 proc. do 5,5 mld euro.

Zasługą tych świetnych wyników koncernu była przede wszystkim rosnąca popularność Zary, która odpowiada za dwie trzecie całkowitej sprzedaży Inditexu. Zara zaczęła w ostatnim czasie intensywnie rozwijać sprzedaż internetową, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Odzież tej marki można nabyć za pomocą zaledwie kilku kliknięć na komputerze czy smartfonie w coraz większej liczbie krajów. W ostatnich miesiącach Zara weszła ze swoim sklepem internetowym do Malazji, Singapuru, Tajlandii i Wietnamu i jeszcze w tym roku planuje zdobyć również kolejny ogromny rynek – Indie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Żabka mile zaskoczyła. Chce jeszcze podkręcić tempo
Handel
Trump zamyka furtkę dla tanich przesyłek z Chin. Zmiany uderzą w najbiedniejszych konsumentów
Handel
Cios w e-sklepy, rekordowo mało otwarć
Handel
Temu, Shein i AliExpress pod lupą UE. Branża e-commerce domaga się zmian
Handel
Kłopotów Pepco ciąg dalszy. Bankrutuje w Niemczech
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama