Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Badania dowodzą, że aż 94 proc. przekazów promocyjnych skupionych jest na dotarciu do konsumenta poprzez zmysł wzroku i słuchu. Jednak aż 75 proc. codziennych emocji jest wywołanych tym, co ludzie odczuwają dzięki powonieniu.
Okazuje się, jak pisze "PB", że to właśnie zapach jest jednym z narzędzi, obok których marketingowcy nie powinni przechodzić obojętnie. Tym bardziej że dzięki odpowiednio dobranym kompozycjom zapachowym klienci lepiej zapamiętują i szybciej rozpoznają marki, a to natomiast ma pozytywny wpływ na budowanie ich trwałego wizerunku i na chęć dokonania zakupu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas