Aktualizacja: 07.11.2017 19:11 Publikacja: 07.11.2017 19:11
Foto: Bloomberg
Podczas gdy we wrześniu br. przychody statystycznej spółki reprezentującej segment odzieży i obuwia na warszawskiej giełdzie powiększały się o 24,7 proc., w październiku większość wykazała wyraźne spowolnienie. Zarządy tłumaczą, że Polacy zrobili większe zakupy we wrześniu, a potem do uzupełnienia szaf o ciepłą odzież zniechęcała pogoda.
W efekcie przychody największych krajowych grup sięgnęły w dziesiątym miesiącu br. 1,4 mld zł, rosnąc przeciętnie o 4,5 proc. rok do roku – wynika z szacunków „Rzeczpospolitej". Tempo wzrostu branży po dziesięciu miesiącach br. wyhamowało do nieco ponad 11 proc., z ponad 13 proc. po trzech kwartałach.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas