Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.11.2017 19:11 Publikacja: 07.11.2017 19:11
Foto: Bloomberg
Podczas gdy we wrześniu br. przychody statystycznej spółki reprezentującej segment odzieży i obuwia na warszawskiej giełdzie powiększały się o 24,7 proc., w październiku większość wykazała wyraźne spowolnienie. Zarządy tłumaczą, że Polacy zrobili większe zakupy we wrześniu, a potem do uzupełnienia szaf o ciepłą odzież zniechęcała pogoda.
W efekcie przychody największych krajowych grup sięgnęły w dziesiątym miesiącu br. 1,4 mld zł, rosnąc przeciętnie o 4,5 proc. rok do roku – wynika z szacunków „Rzeczpospolitej". Tempo wzrostu branży po dziesięciu miesiącach br. wyhamowało do nieco ponad 11 proc., z ponad 13 proc. po trzech kwartałach.
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Niemiecki producent słodyczy Haribo wycofuje ze sklepów żelki „Happy Cola F!ZZ” i ostrzega klientów: nie jedzcie...
Groźba nowych cel Donalda Trumpa sprawiła, że eksport leków i zegarków ze Szwajcarii zmalał w kwietniu o 9,2 pro...
W ciągu roku wydatki w sieci zwiększył co trzeci konsument, co jest najwyższym wynikiem spośród analizowanych ry...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Nowe gospodarcze tezy rosyjskiego dyktatora spychają Rosjan w czasy sowieckie, kiedy to Kreml decydował, co obyw...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas