Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.01.2018 10:14 Publikacja: 25.01.2018 20:00
Foto: pexels.com
Czytają o żywności w internecie, częściej niż inni Europejczycy sprawdzają też etykiety na produktach – podaje w raporcie udostępnionym „Rzeczpospolitej" firma badawcza Nielsen. Wszystko z myślą o zdrowiu swoim i najbliższych, co dla Polaków, jak deklarują w badaniu, jest największą wartością.
– Ponad 60 proc. wybiera produkty z prostą i zrozumiałą listą składników. Z pewnością rozumieją przez to, że im krótsza lista, tym mniej sztucznych dodatków. A to właśnie obawa o mnogość sztucznych składników w żywności plasuje się wyżej wśród polskich konsumentów niż przeciętnie w Europie – mówi Małgorzata Cichecka, dyrektor działu efektywności sprzedaży w firmie Nielsen.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas