Polacy mniej zainteresowani promocjami

Choć nadal dla sklepów to główny wabik na klientów, to nawet podczas pandemii atrakcyjność przecen dla części klientów spadła.

Publikacja: 09.09.2021 13:16

Polacy mniej zainteresowani promocjami

Foto: Bloomberg

Jak wynika z najnowszej edycji raportu Monitor Promocji ARC Rynek i Opinia obecnie obniżkę ceny za atrakcyjną uważa 69 proc. badanych co jest nadal najpopularniejszym kryterium, ale pięć lat temu odpowiedziało tak 82 proc.

Również z 82 proc., do 48 proc. od 2016 r. spadła liczba wskazań dla akcji większa ilość produktów za tę samą cenę.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?