Polacy mniej zainteresowani promocjami

Choć nadal dla sklepów to główny wabik na klientów, to nawet podczas pandemii atrakcyjność przecen dla części klientów spadła.

Publikacja: 09.09.2021 13:16

Polacy mniej zainteresowani promocjami

Foto: Bloomberg

Jak wynika z najnowszej edycji raportu Monitor Promocji ARC Rynek i Opinia obecnie obniżkę ceny za atrakcyjną uważa 69 proc. badanych co jest nadal najpopularniejszym kryterium, ale pięć lat temu odpowiedziało tak 82 proc.

Również z 82 proc., do 48 proc. od 2016 r. spadła liczba wskazań dla akcji większa ilość produktów za tę samą cenę.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne