Reklama

Polacy mniej zainteresowani promocjami

Choć nadal dla sklepów to główny wabik na klientów, to nawet podczas pandemii atrakcyjność przecen dla części klientów spadła.

Publikacja: 09.09.2021 13:16

Polacy mniej zainteresowani promocjami

Foto: Bloomberg

Jak wynika z najnowszej edycji raportu Monitor Promocji ARC Rynek i Opinia obecnie obniżkę ceny za atrakcyjną uważa 69 proc. badanych co jest nadal najpopularniejszym kryterium, ale pięć lat temu odpowiedziało tak 82 proc.

Również z 82 proc., do 48 proc. od 2016 r. spadła liczba wskazań dla akcji większa ilość produktów za tę samą cenę.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama