Reklama
Rozwiń
Reklama

Z niemieckich centrów handlowych znikają sklepy

Coraz mniej klientów, coraz więcej pustych lokali - tak dziś wyglądają galerie handlowe w Berlinie i innych niemieckich miastach. Wielkie centra handlowe przegrywają rywalizację z zakupami w sieci - Business Insider Polska.

Aktualizacja: 20.08.2021 15:09 Publikacja: 20.08.2021 15:00

Z niemieckich centrów handlowych znikają sklepy

Foto: Bloomberg

W Mall of Berlin, jednym z największych centrów handlowych w stolicy RFN, widać pustki – nieliczni klienci, sporo pustych lokali. "W galerii jest ok. 260 lokali, z czego prawie 40 pustych. Właściciel galerii nie chce podać oficjalnych danych na ten temat" – pisze niemiecki portal rbb24.

Podobnie wygląda sytuacja w innych centrach, np. Boulevard Berlin w Steglitz. "Podczas zwiedzania naliczamy około 20 pustych sklepów na 110. Dyrekcja centrum tego nie komentuje. Większość operatorów centrów nie chce publikować aktualnych danych, dotyczących liczby klientów i wolnych lokali" – dodaje portal.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama