Reklama
Rozwiń
Reklama

Czarne chmury nad Simple Creative Products

Komornik na wniosek spółki z grupy Monnari Trade zajął 6 mln zł na rachunku producenta odzieży damskiej Simple Creative Products. PKO BP grozi wypowiedzeniem kredytu 25 mln zł.

Publikacja: 05.09.2018 17:41

Czarne chmury nad Simple Creative Products

Załamały się rozmowy o sprzedaży Simple Creative Products, producenta odzieży damskiej założonego przez Lidię Kalitę i Maję Palmę, należącego obecnie do grupy Gino Rossi. Takie wrażenie można odnieść czytając najnowszy raport bieżący Gino, którego zarząd ze zdziwieniem informuje o działaniach podjętych przez potencjalnego inwestora dla Simple.

Miss Class, spółka z Grupy Monnari Trade, kontrolowanej przez Mirosława Misztala, która finansowała w tym roku zakup kolekcji Simple, zleciła komornikowi zajęcie rachunku bankowego Simple do 6 mln zł – wynika z raportu giełdowego Gino Rossi. Co więcej Miss Class zrobiła to na dwa dni przed ważną decyzją PKO BP. 7 września – informuje Gino - bank finansujący Simple miał zdecydować, czy godzi się na warunki finansowania spółki przed zawarciem umowy jej sprzedaży.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama