Reklama
Rozwiń
Reklama

Biedronka kupuje pierwsze sklepy Piotr i Paweł

Sieć dyskontowa kupi na początek pięć placówek znanej sieci. Potwierdzają się tym samym informacje „Rzeczpospolitej”.

Aktualizacja: 25.09.2018 09:50 Publikacja: 25.09.2018 09:24

Biedronka kupuje pierwsze sklepy Piotr i Paweł

Foto: www.piotripawel.pl

Jako pierwsi napisaliśmy już w marcu, że jednym z głównych kandydatów do przejęcia sieci Piotr i Paweł, która wpadła w tarapaty finansowe, jest właśnie Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka.

Piotr i Paweł informuje, że przejęcie części sklepów sieci przez branżowego inwestora to element planu restrukturyzacji, który konsekwentnie wdrażany jest przez zarząd spółki. Celem jest prowadzenie sieci sklepów w segmencie dla bardziej wymagających klientów. Jednym z elementów tego planu jest sprzedaż tych lokalizacji, które nie były optymalnie dobrane do tradycyjnego modelu Piotra i Pawła, a będą doskonale funkcjonować w zmodyfikowanym formacie. W ciągu najbliższych dni do sieci Biedronka dołączą sklepy w Kaliszu (ul. Młynarska), Wrocławiu (ul. Grabiszyńska i ul. Dokerska), Tychach (ul. Towarowa) oraz Poznaniu (ul. Szwedzka).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama