Polska to za mało. Biedronka kusi Litwinów i Niemców

Sieć sklepów Biedronka nie przestaje rosnąć i szuka sposobów, by poprawiać wyniki. Teraz celuje w klientów spoza Polski.

Aktualizacja: 29.07.2021 12:20 Publikacja: 29.07.2021 12:17

Polska to za mało. Biedronka kusi Litwinów i Niemców

Foto: PAP/Leszek Szymański

Biedronka pochwaliła się właśnie znakomitymi wynikami za pierwsze półrocze 2021 roku. Najwyraźniej nie zamierza spoczywać na laurach i, dominując polski rynek detaliczny, zaczyna konkurować o klientów z Litwy i Niemiec.

Między 29 a 31 lipca na ulice litewskich miast Mariampol i Olita wyjadą mobilne przyczepy reklamujące kartę Moja Biedronka, a hostessy będą rozdawać balony i pomagać w założeniu karty lojalnościowej. To pierwsza taka otwarta akcja Biedronki poza Polską, choć przygraniczne sklepy tej sieci cieszą się popularnością wśród gości z zagranicy już od dawna. Biedronka zauważyła to już wcześniej i od połowy kwietnia umożliwia założenie karty Moja Biedronka on-line z użyciem niemieckiego lub litewskiego numeru telefonu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?