Reklama
Rozwiń

Polska to za mało. Biedronka kusi Litwinów i Niemców

Sieć sklepów Biedronka nie przestaje rosnąć i szuka sposobów, by poprawiać wyniki. Teraz celuje w klientów spoza Polski.

Aktualizacja: 29.07.2021 12:20 Publikacja: 29.07.2021 12:17

Polska to za mało. Biedronka kusi Litwinów i Niemców

Foto: PAP/Leszek Szymański

Biedronka pochwaliła się właśnie znakomitymi wynikami za pierwsze półrocze 2021 roku. Najwyraźniej nie zamierza spoczywać na laurach i, dominując polski rynek detaliczny, zaczyna konkurować o klientów z Litwy i Niemiec.

Między 29 a 31 lipca na ulice litewskich miast Mariampol i Olita wyjadą mobilne przyczepy reklamujące kartę Moja Biedronka, a hostessy będą rozdawać balony i pomagać w założeniu karty lojalnościowej. To pierwsza taka otwarta akcja Biedronki poza Polską, choć przygraniczne sklepy tej sieci cieszą się popularnością wśród gości z zagranicy już od dawna. Biedronka zauważyła to już wcześniej i od połowy kwietnia umożliwia założenie karty Moja Biedronka on-line z użyciem niemieckiego lub litewskiego numeru telefonu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę