Reklama

Polska to za mało. Biedronka kusi Litwinów i Niemców

Sieć sklepów Biedronka nie przestaje rosnąć i szuka sposobów, by poprawiać wyniki. Teraz celuje w klientów spoza Polski.

Aktualizacja: 29.07.2021 12:20 Publikacja: 29.07.2021 12:17

Polska to za mało. Biedronka kusi Litwinów i Niemców

Foto: PAP/Leszek Szymański

Biedronka pochwaliła się właśnie znakomitymi wynikami za pierwsze półrocze 2021 roku. Najwyraźniej nie zamierza spoczywać na laurach i, dominując polski rynek detaliczny, zaczyna konkurować o klientów z Litwy i Niemiec.

Między 29 a 31 lipca na ulice litewskich miast Mariampol i Olita wyjadą mobilne przyczepy reklamujące kartę Moja Biedronka, a hostessy będą rozdawać balony i pomagać w założeniu karty lojalnościowej. To pierwsza taka otwarta akcja Biedronki poza Polską, choć przygraniczne sklepy tej sieci cieszą się popularnością wśród gości z zagranicy już od dawna. Biedronka zauważyła to już wcześniej i od połowy kwietnia umożliwia założenie karty Moja Biedronka on-line z użyciem niemieckiego lub litewskiego numeru telefonu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama