Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.05.2019 14:05 Publikacja: 07.05.2019 13:58
Foto: Frisco.pl
Klienci Frisco.pl, znanego polskiego e-sklepu spożywczego od dawna narzekają, że wszystkie zamówienia dostają wraz z dużą ilością jednorazowych, plastikowych opakowań. Klienci skarżyli się w mediach społecznościowych na pakowanie w osobne torebki wręcz pojedynczych produktów, które same w sobie miały własne opakowania – warzyw zapakowanych już w folię i umieszczonych na tacce czy zwierzęcej karmy w puszkach.
Czytaj także: Jadalna alternatywa dla plastiku na majówkę
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas