Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.01.2015 10:22 Publikacja: 09.01.2015 09:53
Na rynku pojawiły się informacje, że Czerwona Torebka szuka kupca również na Merlina.
Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek
Czerwona Torebka, kontrolowana przez Mariusza Świtalskiego, jeszcze do niedawna zapowiadała rozwój w trzech segmentach: na podstawie Merlina, Małpki oraz sieci dyskontów.
Niedawna informacja o planowanej sprzedaży Małpki rodzi pytanie o aktualną strategię handlowej grupy. – Zdecydowaliśmy się na sprzedaż Małpki, ponieważ otrzymaliśmy dobrą ofertę. Nasza strategia zakłada, że nadal będziemy mocno rozwijać się w sektorze handlowym – deklaruje Paweł Ciszek, prezes Czerwonej Torebki.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas