Czerwona Torebka, kontrolowana przez Mariusza Świtalskiego, jeszcze do niedawna zapowiadała rozwój w trzech segmentach: na podstawie Merlina, Małpki oraz sieci dyskontów.
Niedawna informacja o planowanej sprzedaży Małpki rodzi pytanie o aktualną strategię handlowej grupy. – Zdecydowaliśmy się na sprzedaż Małpki, ponieważ otrzymaliśmy dobrą ofertę. Nasza strategia zakłada, że nadal będziemy mocno rozwijać się w sektorze handlowym – deklaruje Paweł Ciszek, prezes Czerwonej Torebki.
Tymczasem na rynku pojawiły się informacje, że Czerwona Torebka szuka kupca również na Merlina. Czy to prawda?
– Nie chcemy wykluczyć żadnej opcji korzystnej dla dalszego rozwoju tego projektu i atrakcyjnej dla inwestorów Czerwonej Torebki – odpowiada prezes.
Merlin.pl to jeden z przewodnich sklepów internetowych w Polsce. Czerwona Torebka kupiła go w 2013 r. Wartość transakcji wyniosła 51 mln zł.