Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.08.2019 06:31 Publikacja: 07.08.2019 14:37
Foto: Bloomberg
Duża japońska sieć sklepów typu convenience FamilyMart ma dość nietypowy (choć nie tak całkiem niespodziewany) problem – musiała zamknąć jeden ze sklepów w popularnej dzielnicy Tokio, Shibuya, gdyż w mediach społecznościowych pojawiły się zdecydowane dowody na kłopoty z gryzoniami. W sieci można znaleźć klipy z nietypowymi klientami w postaci szczurów przeszukujących sklepowe półki.
Nagrania, które pojawiły się w wielu miejscach Sieci, miały łącznie wiele milionów odtworzeń. Według japońskiej publicznej telewizji NHK, która jest nadawcą o wysokiej wiarygodności, jedno z nich od pojawienia się we wtorek zostało odtworzone 5 mln razy. FamilyMart zareagowało w bardzo japoński sposób.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas