Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.08.2019 06:18 Publikacja: 18.08.2019 21:30
Foto: Adobe Stock
Na rynku jest miejsce na różne formy kuszenia klienta. Także takie, z jakimi ruszyła obecnie Biedronka, czyli wyprzedaże artykułów przemysłowych w obwoźnych punktach – kontenerach. To oczywiście sposób na dotarcie do pewnej grupy, patrzącej tylko na ceny, a mniej na otoczenie czy usługi posprzedażowe. Ci najcenniejsi z punktu widzenia handlowców mają jednak większe oczekiwania od sprzedawcy, dlatego trzeba się natrudzić, aby do nich skuteczniej dotrzeć. Zarówno w kanale tradycyjnym, jak i internetowym.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas