Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.06.2015 22:42 Publikacja: 25.06.2015 22:00
Wciąż wielu klientów, wkładając do koszyka sklepowego produkty, nie zdaje sobie sprawy, że marki własne to wyroby wytwarzane przez jedną firmę, a sprzedawane pod marką i z logo innej.
Foto: 123RF
Dzięki temu ich ceny są zazwyczaj ok. 30 proc. niższe od markowych odpowiedników, a ponieważ nie ustępują im jakością, zainteresowanie konsumentów rośnie.
Wciąż wielu klientów, wkładając do koszyka sklepowego produkty, nie zdaje sobie sprawy, że marki własne to wyroby wytwarzane przez jedną firmę, a sprzedawane pod marką i z logo innej. – Udział marek własnych w rynku detalicznym przekroczył 20 proc. – mówi Andrzej Maria Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas