Reklama

Marki własne docenione przez klientów

97 proc. Po­la­ków przy­zna­je, że ma w do­mu te­go ty­pu pro­duk­ty po­wsta­ją­ce na zle­ce­nie sie­ci han­dlo­wych.

Aktualizacja: 25.06.2015 22:42 Publikacja: 25.06.2015 22:00

Wciąż wie­lu klien­tów, wkła­da­jąc do ko­szy­ka skle­po­we­go pro­duk­ty, nie zda­je so­bie spra­wy

Wciąż wie­lu klien­tów, wkła­da­jąc do ko­szy­ka skle­po­we­go pro­duk­ty, nie zda­je so­bie spra­wy, że mar­ki wła­sne to wy­ro­by wy­twa­rza­ne przez jed­ną fir­mę, a sprze­da­wa­ne pod mar­ką i z lo­go in­nej.

Foto: 123RF

Dzię­ki te­mu ich ce­ny są za­zwy­czaj ok. 30 proc. niż­sze od mar­ko­wych od­po­wied­ni­ków, a po­nie­waż nie ustę­pu­ją im ja­ko­ścią, za­in­te­re­so­wa­nie kon­su­men­tów ro­śnie.

Wciąż wie­lu klien­tów, wkła­da­jąc do ko­szy­ka skle­po­we­go pro­duk­ty, nie zda­je so­bie spra­wy, że mar­ki wła­sne to wy­ro­by wy­twa­rza­ne przez jed­ną fir­mę, a sprze­da­wa­ne pod mar­ką i z lo­go in­nej. – Udział ma­rek wła­snych w ryn­ku de­ta­licz­nym prze­kro­czył 20 proc. – mó­wi An­drzej Ma­ria Fa­liń­ski, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Pol­skiej Or­ga­ni­za­cji Han­dlu i Dys­try­bu­cji.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama