Aktualizacja: 25.06.2015 22:42 Publikacja: 25.06.2015 22:00
Wciąż wielu klientów, wkładając do koszyka sklepowego produkty, nie zdaje sobie sprawy, że marki własne to wyroby wytwarzane przez jedną firmę, a sprzedawane pod marką i z logo innej.
Foto: 123RF
Dzięki temu ich ceny są zazwyczaj ok. 30 proc. niższe od markowych odpowiedników, a ponieważ nie ustępują im jakością, zainteresowanie konsumentów rośnie.
Wciąż wielu klientów, wkładając do koszyka sklepowego produkty, nie zdaje sobie sprawy, że marki własne to wyroby wytwarzane przez jedną firmę, a sprzedawane pod marką i z logo innej. – Udział marek własnych w rynku detalicznym przekroczył 20 proc. – mówi Andrzej Maria Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas