Marki własne docenione przez klientów

97 proc. Po­la­ków przy­zna­je, że ma w do­mu te­go ty­pu pro­duk­ty po­wsta­ją­ce na zle­ce­nie sie­ci han­dlo­wych.

Aktualizacja: 25.06.2015 22:42 Publikacja: 25.06.2015 22:00

Wciąż wie­lu klien­tów, wkła­da­jąc do ko­szy­ka skle­po­we­go pro­duk­ty, nie zda­je so­bie spra­wy

Wciąż wie­lu klien­tów, wkła­da­jąc do ko­szy­ka skle­po­we­go pro­duk­ty, nie zda­je so­bie spra­wy, że mar­ki wła­sne to wy­ro­by wy­twa­rza­ne przez jed­ną fir­mę, a sprze­da­wa­ne pod mar­ką i z lo­go in­nej.

Foto: 123RF

Dzię­ki te­mu ich ce­ny są za­zwy­czaj ok. 30 proc. niż­sze od mar­ko­wych od­po­wied­ni­ków, a po­nie­waż nie ustę­pu­ją im ja­ko­ścią, za­in­te­re­so­wa­nie kon­su­men­tów ro­śnie.

Wciąż wie­lu klien­tów, wkła­da­jąc do ko­szy­ka skle­po­we­go pro­duk­ty, nie zda­je so­bie spra­wy, że mar­ki wła­sne to wy­ro­by wy­twa­rza­ne przez jed­ną fir­mę, a sprze­da­wa­ne pod mar­ką i z lo­go in­nej. – Udział ma­rek wła­snych w ryn­ku de­ta­licz­nym prze­kro­czył 20 proc. – mó­wi An­drzej Ma­ria Fa­liń­ski, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Pol­skiej Or­ga­ni­za­cji Han­dlu i Dys­try­bu­cji.

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?