Reklama

Coccodrillo mocne w internecie

Firma CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, poprawia sprzedaż zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowym.

Publikacja: 04.03.2016 10:10

W lutym przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wyniosły 7,36 mln zł, czyli o 13 proc. więcej niż rok temu. Kolejny raz mocno wzrosła sprzedaż w internecie (w polskim sklepie) – aż o 155 proc., do 0,86 mln zł.

- Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego wzrostu sprzedaży w polskich sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Wcześniej zarząd zapowiadał, że będzie na początku tego roku uruchamiać kolejne sklepy internetowe: poza Czechami także w Austrii, Niemczech i na Ukrainie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama