Coccodrillo mocne w internecie

Firma CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, poprawia sprzedaż zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowym.

Publikacja: 04.03.2016 10:10

W lutym przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wyniosły 7,36 mln zł, czyli o 13 proc. więcej niż rok temu. Kolejny raz mocno wzrosła sprzedaż w internecie (w polskim sklepie) – aż o 155 proc., do 0,86 mln zł.

- Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego wzrostu sprzedaży w polskich sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Wcześniej zarząd zapowiadał, że będzie na początku tego roku uruchamiać kolejne sklepy internetowe: poza Czechami także w Austrii, Niemczech i na Ukrainie.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Polacy wydają coraz mniej na dzieci, za to więcej na zwierzęta
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału
Handel
Haribo ostrzega i wycofuje żelki „Happy Cola”. Konopie w słodyczach
Handel
Szwajcaria też traci na cłach Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Edycja marzeń, czyli realme inspirowany Formułą 1
Handel
Polacy liderami wzrostu wydatków internetowych. Mistrzowie okazji
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont