Największa w Polsce sieć handlowa ma już blisko 3000 tysiące sklepów w całej Polsce, ale nie ustaje w wysiłkach, by mieć ich więcej. Nie wszędzie jednak można postawić standardową Biedronkę dlatego sieć wypróbowuje nowy format. Obecnie działają dwie małe Biedronki, a Jeronimo Martins Polska szuka franczyzbiorców, którzy otworzyli by następne sieci.
    W tym celu Biedronka pojawiła się na Targach Franczyzy w Warszawie. Podczas targów sieć demonstruje możliwości współpracy i przypomniała, że w ramach franczyzy działa już 70 placówek sieci. Potencjalny partner Biedronki powinien dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) i położonym najlepiej w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców. Co naturalne, musi mieć też możliwości finansowe przystosowania obiektu do standardów sieci. Ze swojej strony Biedronka zadba o wyposażenie sklepu, dostarczy towar i pomoże w zakresie marketingu.