Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.10.2019 17:19 Publikacja: 18.10.2019 13:30
Foto: Bloomberg
Największa w Polsce sieć handlowa ma już blisko 3000 tysiące sklepów w całej Polsce, ale nie ustaje w wysiłkach, by mieć ich więcej. Nie wszędzie jednak można postawić standardową Biedronkę dlatego sieć wypróbowuje nowy format. Obecnie działają dwie małe Biedronki, a Jeronimo Martins Polska szuka franczyzbiorców, którzy otworzyli by następne sieci.
W tym celu Biedronka pojawiła się na Targach Franczyzy w Warszawie. Podczas targów sieć demonstruje możliwości współpracy i przypomniała, że w ramach franczyzy działa już 70 placówek sieci. Potencjalny partner Biedronki powinien dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) i położonym najlepiej w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców. Co naturalne, musi mieć też możliwości finansowe przystosowania obiektu do standardów sieci. Ze swojej strony Biedronka zadba o wyposażenie sklepu, dostarczy towar i pomoże w zakresie marketingu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rewelacyjne wyniki producenta okularów Ray-Ban - firmy EssilorLuxottica. Jej akcje wzrosły w piątek o 14 procent...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Utrata rządów zmieniła opinie polityków PiS na temat Mercosuru. Inne są dziś oceny umowy handlowej i opinie wygł...
Prezydent USA Donald Trump pod koniec tygodnia spuścił nieco z tonu w konflikcie z Chinami. Przyznał, że 100-pro...
Nestlé poinformowało, że w ciągu najbliższych dwóch lat zlikwiduje około 16 000 miejsc pracy na całym świecie, w...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Prawie dwie godziny i ponad 300 uczestników. W takich okolicznościach założyciel CCC i dyrektor finansowy spółki...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas