Reklama

Biedronka będzie otwierać małe sklepy

Sieć Biedronka ma sposoby na dotarcie do kolejnych klientów. Stawia na franczyzę i małe sklepy.

Aktualizacja: 18.10.2019 17:19 Publikacja: 18.10.2019 13:30

Biedronka będzie otwierać małe sklepy

Foto: Bloomberg

Największa w Polsce sieć handlowa ma już blisko 3000 tysiące sklepów w całej Polsce, ale nie ustaje w wysiłkach, by mieć ich więcej. Nie wszędzie jednak można postawić standardową Biedronkę dlatego sieć wypróbowuje nowy format. Obecnie działają dwie małe Biedronki, a Jeronimo Martins Polska szuka franczyzbiorców, którzy otworzyli by następne sieci.

W tym celu Biedronka pojawiła się na Targach Franczyzy w Warszawie. Podczas targów sieć demonstruje możliwości współpracy i przypomniała, że w ramach franczyzy działa już 70 placówek sieci. Potencjalny partner Biedronki powinien dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) i położonym najlepiej w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców. Co naturalne, musi mieć też możliwości finansowe przystosowania obiektu do standardów sieci. Ze swojej strony Biedronka zadba o wyposażenie sklepu, dostarczy towar i pomoże w zakresie marketingu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama