Aktualizacja: 07.06.2017 20:19 Publikacja: 07.06.2017 20:19
Foto: 123RF
Konsumenci optymistycznie patrzą w przyszłość, co przekłada się na skłonność do wydawania pieniędzy
Foto: Rzeczpospolita
Polska już kilka lat temu błyszczała na arenie europejskiej, jeśli chodzi o dynamikę wydatków konsumenckich. W ostatnich latach miano najszybciej rosnących rynków FMCG ponownie przechodzi do naszej części kontynentu. Z badania firmy Nielsen wynika, że ogółem w Europie rynek ten rósł coraz wolniej – w 2014 r. o 2,6 proc., rok później 2,4 proc., a w 2016 r. jedynie o 1,3 proc.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas