Awaria w serwisie Tesco Ezakupy

Tysiące zamówień złożonych przez klientów w serwisie internetowym Tesco Ezakupy zostało anulowanych w związku z usterką systemu.

Aktualizacja: 20.06.2017 13:58 Publikacja: 20.06.2017 13:29

Awaria w serwisie Tesco Ezakupy

Foto: www.ezakupy.tesco.pl

Rozżaleni klienci zasypali dzisiaj media społecznościowe skargami na sieć Tesco o to, że zamówione przez nich produkty spożywcze nie zostały dostarczone na czas. Rzecznik Tesco potwierdził, że przyczyną jest usterka systemu, na którym opiera się sklep internetowy Tesco Ezakupy. Podał, że nie więcej niż 10 proc. klientów zostało dotkniętych nagłą awarią.

Rzecznik brytyjskiej sieci handlowej zapewnił, że Tesco pracuje już nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie osoby, które zostały poszkodowane przez awarię systemu, otrzymają kupon o wartości 10 funtów w ramach zadośćuczynienia.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne