Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2017 13:58 Publikacja: 20.06.2017 13:29
Foto: www.ezakupy.tesco.pl
Rozżaleni klienci zasypali dzisiaj media społecznościowe skargami na sieć Tesco o to, że zamówione przez nich produkty spożywcze nie zostały dostarczone na czas. Rzecznik Tesco potwierdził, że przyczyną jest usterka systemu, na którym opiera się sklep internetowy Tesco Ezakupy. Podał, że nie więcej niż 10 proc. klientów zostało dotkniętych nagłą awarią.
Rzecznik brytyjskiej sieci handlowej zapewnił, że Tesco pracuje już nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie osoby, które zostały poszkodowane przez awarię systemu, otrzymają kupon o wartości 10 funtów w ramach zadośćuczynienia.
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas